Koszt dostawy uzależniony jest od wartości zamówienia, wagi zamawianych produktów, gabarytów paczki oraz formy dostawy i rodzaju płatności za zamówienie.

Jeśli nie chcesz płacić za dostawę, bez względu na to, ile waży Twoje zamówienie i na jaką jest kwotę, to wybierz odbiór osobisty.

 

Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, bądź do punktu odbioru wskazanego podczas składania zamówienia.
  2. Dostawa zamówionych Towarów w zależności od wyboru klienta, odbywa się na adres klienta przesyłką rejestrowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej, bądź jest to tzw. "odbiór w punkcie" za pośrednictwem usług ORLEN Paczka lub Paczkomaty InPost.
  3. Zawsze koszty dostawy zostaną wskazane klientowi w czasie składania Zamówienia.
  4. Koszt wysyłki zamówienia wyliczany jest automatycznie w koszyku - na podstawie wagi i gabarytów paczek.
  5. Możliwy jest nieodpłatny odbiór osobisty zamówionych towarów w siedzibie firmy: Centrum Handlowe Nowa Górna ul. Kolumny 6/36 93-342 Łódź w godzinach otwarcia 9:00-21:00 od poniedziałku do soboty, oraz w niedziele handlowe w godzinach 10:00 - 19:00. Możliwy jest również osobisty w głównej siedzibie naszej firmy: ul. Zamenhofa 14 90-516 Łódź w godzinach otwarcia 10:00-18:00 od poniedziałku do piątku, oraz w soboty w godzinach 10:00 - 13:00. Przy złożeniu zamówienia Klient wybiera punkt odbioru osobistego.
  6. Termin realizacji dostawy zależy od wyboru przez klienta sposobu dostawy i wynosi od [3] do [6] dni roboczych licząc od dnia przekazania przez sprzedawcę przesyłki firmie spedycyjnej.
  7. Dni robocze to dni tygodnia bez sobót, niedziel i świąt państwowych.
  8. Jeśli dostawa się opóźnia, prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny ze sklepem.
  9. Ceny przesyłek mogą ulec zmianie, jeśli przewoźnicy podniosą ceny wlasne, nie będzie to dotyczyć zamówień będących w realizacji, będą one realizowane zawsze w/g cen wskazanych klientowi podczas składania zamówienia.
  10. Informacje o zmianach cen przesyłek będą aktualizowane na bieżąco, na tej stronie, oraz w panelu zamówień.
  11. Aktualne informacje o czasie dostawy i kosztach dostawy w tabeli poniżej.

PrzewoźnikCzas dostawyKoszt
Kurier Pocztex
  1. S maks. 65cm/40cm/9cm do 5 kg
  2. M maks. 65cm/40cm/20cm do 10 kg
  3. L maks. 65cm/42cm/40cm do 20 kg
3 dni
a. 14,29 zł
b. 14,43 zł
c. 14,78 zł
Paczka pocztowa ekonomiczna
Gabaryt A 60cm/50cm/30cm
  1. do 1kg
  2. 1-2kg
  3. 2-5kg
  4. 5-10kg
6 dni
a. 15 zł
b. 17 zł
c. 20 zł
d. 26 zł
Paczka pocztowa priorytetowa
Gabaryt A 60cm/50cm/30cm
  1. do 1kg
  2. 1-2kg
  3. 2-5kg
  4. 5-10kg
3 dni
a. 16 zł
b. 18 zł
c. 21 zł
d. 27 zł
Odbiór w punkcie - ORLEN Paczka
  1. maks. 50cm/30cm/8cm do 0,5kg
  2. maks. 50cm/30cm/8cm 0,5-1kg
  3. maks. 50cm30cm/19cm 1-5kg
  4. maks. 50cm/30cm/41cm do 5-10kg
3 dni
a. 12 zł
b. 13 zł
c. 14 zł
d. 15 zł
Odbiór w punkcie - InPost Paczkomat
  1. do 5kg
  2. 5-25kg
3 dni
a. 15 zł
b. 16 zł
Odbiór w siedzibie firmy
do wyboru:
  1. ul. Kolumny 6/36
  2. ul. Zamenhofa 14
- odbiór osobisty, miasto Łódź
1-3 dni
Bezpłatnie

 

Uszkodzenia towaru powstałe podczas dostawy

  1. W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt ze sklepem.
  2. Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
  3. W przypadku uszkodzeń powstałych w czasie transportu przesyłki, konsument może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki lub sporządzić protokół uszkodzeń. W protokole wtedy należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru i opakowania w obecności kuriera oraz niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu www.tuszelodz.pl. Protokół taki musi zostać podpisany przez kuriera, bp brak protokołu i podpisu kuriera może spowodować odrzucenie reklamacji.

 

Dostępność produktów:

  1. Realizacja w ciągu 2 dni - przedmiot wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych, jest dostępny w naszym salonie.
  2. Realizacja w ciągu 7 dni - zamówienie realizujemy w ciągu 7 dni roboczych, przedmiot jest dostępny w magazynie producenta lub dystrybutora. Musimy go sprowadzić. Gdy przedmiot do nas dotrze, to wysyłamy go do klienta ciągu 24 h.
  3. Zapytaj o dostępność - przedmiot nie jest dostępny w naszym salonie ani u producenta. Musimy potwierdzić planowy czas dostępności u producenta. W przypadku zainteresowania takim przedmiotem bardzo prosimy o pytanie w sprawie dostępności.

 

Metody płatności

Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty za towar:

  1. przelewem bankowym na numer konta bankowego podany przy realizacji zamówienia, oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie. Przelew klient może zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu, sklep rozpocznie realizację zamówienia. Ta forma płatności dostępna jest dla wszystkich zamówień.
    numer konta (mBank)
  2. gotówką, przy odbiorze osobistym towarów. Wyjątek stanowi odbiór osobisty produktu personalizowanego (towar nieprefabrykowany), bo jest on możliwy jedynie po przedpłacie na konto bankowe sprzedawcy i płatność gotówką przy odbiorze osobistym towaru nieprefabrykowanego nie jest możliwa.
  3. płatności elektroniczne za pośrednictwem PayU S.A. ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 779-23-08-495.

    PayU oferuje szybkie przelewy tzw. pay by link. Po dokonaniu wyboru produktów z oferty oraz metody dostawy, Klient zostanie przekierowany za pomocą serwisu PayU na stronę swojego banku, gdzie należy się zalogować. Po zalogowaniu do banku wystarczy zatwierdzić wyświetlony przelew. Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się, gdy tylko płatność zostanie u nas zaksięgowana - przeważnie trwa to zaledwie kilka minut. Po dokonaniu płatności w systemie PayU, otrzymasz od nas potwierdzenie złożenia zamówienia. W razie dalszych pytań dotyczących płatności PayU, skontaktuj się z nami.

Zegarmistrz Centrum Handlowe Nowa Górna